Canım ben 31 haftalığım ve böle durumlar çok normal sen yoruluyosun bebek yoruluyo ve kasılma oluyo uzandığın zaman geçiyor ara sıra oluyosa bu bir problem değil fakat uzun süreler karnım taş gibi ise dinlensende pozisyon değişsende karnın rahatlamıyosa bu bir problem ben daha bir hafta önce yaşadım bunu ani bi hastane ye gitmeyle yatışım yapıldı şuan 1 cm açıklık la erken doğum riskim var 🙄 ama genede takmıyoruö herşeyğn hayırlısı pozitif düşünüyorum ki herşey güzel olsun 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Tabi sizin daha ufak korkmayın ama dikkat etmekte fayda var bebeğin hareketlerine vs dediğim şekilde düzeliyorsa problem yok 🥰