27 yasındayım 3 gebelıg ım 3de sezeryan ben tekrar bı gebelık dusunmuyorum ozelde dogum yapıcam doktorum ıstıyosan baglarız dedı kordonları baglatan varmı onerıyor musunuz menepoza kadar ıgne spiral hep bunlarla ugrasmk yerıne kokten cozum dıe dusunmuyorum doguma da az kaldı bılgısı olan varmı amelıyat zaten agrılı bı surec kordon baglat ak ekstra bı agrı yapar mı