Mihranyesim Biz 20+0 olduk 2li testi yaptirdim guzel cikti o yuzden 3lu 4lu testi yaptirmadim cumartesi detayli ultrason var onu yaptircam acaba diger testleride yaptirsamiydim bisey cikar mi acaba cok takildi kafama
ozgeustun Mihranyesim 3 ve 4 lü de doğruluk olasılığı daha düşük bu yüzden bende yaptırmadım ki dr da yapalım demedi
Oguzaysel Mihranyesim bende 2li , detaylı , birde şeker yüklemesi yaptırdım diğerlerini doktorum söylemedi bile bende sormadim
Grhn Mihranyesim gerek yok canm 2 li yeterli oluyor doktorumda 3 lü 4 lü bunlara gerek yok 2 lide zaten net her şey çıkıyor demişdi.
pyymamm Mihranyesim benim doktorumda gerekli görmediği için yaptırmadı ikili yapıldı sonrada detaylı yapıldı bi şüphe yoksa ikilide diğerlerinede gerek yoktur zaten detaylıda bebeği inceliyor yine