Resmiye15 Bazen sancı gibi bişey hissediyorum ilk gebeliğim acaba hareketleri mi sert yoksa sancı mı nasıl anlarım
Oguzaysel Resmiye15 benimde çok sert hareketler oluyor , 33+3 suan , sanci daha çok alttan oluyor inşallah erken gelmezler 🙈
Ozlembjk Resmiye15 sanci olduğu zaman belinizden vurur igne batması gibi aci bi his verir muhtamelen doguma hazirlik kasilmaliridir onlar birde bebek büyüyor artik bide erkekse erkekler güçlü vuruyor can acitabilir hayirli dogumlar diliyorum☘💞
Resmiye15 Ozlembjk inşallah Allah bütün hamilelere yardım etsin evet erkek bazen çok fazla canımı acıtıyor kendimi yorduğum zamanlar özellikle galiba dinlenmemi hatırlatıyo 😂😂