Sumeyyekara Merhabalar 28+4 haftaligiz bu haftalarda bebeğin hareketlerini assagda rahminde hisseden varmi ? Benim gibi olupta bir sorun yaşayan ?
Gamzee00 Sumeyyekara tam olarak bende aynı durumdayım hatta öyle bi post açmıştım dün 19 haftalığım ve dediğin yerde hissediyorum bizim gibi olan kızlarda varmış kimsede bi sıkıntı yok umarım bizlerdede olmaz 🙈😂
Tazeanne0134 Sumeyyekara tatlım onun sebebi ayakları kasık tarafında olduğundan doktoruna da sorabilirsin gittiğin zaman bende öyleydim
Sumeyyekara Tazeanne0134 benim kızımın ayakları sağda en son elini kasigima sokmuştu ultrasonda sanırım bu arlar yine aynı şeyi yapiyor🤦♀️ Assagda hissettiğimde tedirgin oluyorum ister istemez bir problem olmuyorsa sknti yok demektir
Tazeanne0134 Sumeyyekara yok kuzum merak etme bişe yoktur olsa kanama vs olur korkma doktoruna gidince de sor yinede için raht eder en azından
Elifaka Benimde kafasi makat gelisi ama boyle vajinama tekme atioda asagiya baski uyguluyo gibi cokta anlatamiyrm ama degisik bi agri oluyo nasil bi hareket oluyosa 😥26 haftalgm
Sumeyyekara Elifaka anlayabiliyorum ne yaşadığını rabbim hepimize sağ sağlım kucagimiza almayı nasip etsin🙏
Sumeyyekara Tazeanne0134 Allaha şüküŕ hiç bir sıkıntımız yok yarın kontrol var bakalım inşallah herşey yolundadır 🙏
kyrdsvn haftanın içindeyiz baş geliş oğluşum dönmüş ama ben hala kasıklarımda hissediyorum 🙄 Bi türlü göbek deliğimden yukarı çıkamadı tekmeleri 🤷🏼♀️