asyaa15 Bernayksl erkek evet hissediyorum cok şükür. Hani çok belirgin degil ama belli saatlerde mesela yemek yerken böle cok kahkaha attgmda yada biriyle sohbet ediyosam falan atıyo içerden 😊😊😊
Bernayksl Islim123 bizimde erkek hep hissettm 10. Haftadan beri seyirmeyle başlamıştı şimdi ise batma gibi geliyor
Adimadim Bizde 19 haftamiza girdik cok sukur oglumla yolu yariladik sayilir saglicakla gelsin bebisler insallah