Mavisss12 bebegin kilosu iyiyse olmaz bisey, ama tabi ne kadar anne karninda kaldi o kadar iyi. Bende 34+1 deyim, sanki benimkide erken gelecek gibi hissediyorum.vaktinde saatinde gelsin diye dua ediyorum. Rabbim büyük, saglikli gelsinler de, gerisi olur gider 😀