Minikmucizeee 23+3olduk ama kalça ağrısı oluyo ve bebegimin tekmelerini kasiklarimda hissediyorum normalmi bu haftalarda
Mervee58 Minikmucizeee bende kalça batması oluyodu doktorum kalsiyum verdi çok şükür geçti ama bebeği kasıklarımda hissesiyo muydum hatırlamıyorum