Duygucuk Kızlar yenidoğan sıvı deterjan daha iyi diyorlar ama tozlarda kalıntı kalabiliyormuş ? Sıvı kullanıp memnun kalanlar marka nedir acaba? Uni baby alcaktım ama yorumlarında basit lekeleri bile çıkartmıyor diye çok yorum okudum. Karar veremedim🙄
Mmucizem Duygucuk mühendisinoglunu takip edebilirsin bitkisel organik olan ürünler var ben green baby almayı düşünüyorum yada Dalan roxy
Deletedmom124 Duygucuk beyaz sabun en iyisi canım leke çıkarmada üstüne tanımam özel deterjan almadım ariel le yıkadım hep
Nevinnn Deletedmom124 meraba beyaz sabunu nası deterjan olarak kullaniyosunuz rendelenip onu biliyorum da sonrasında sonlandırıp mi kullaniyosunuz yoksa yaptığınız bisey varmi
Deletedmom124 Nevinnn rendeliyorum lekeli çamaşırları suya bırakıyorum bir kaç saat daha sonra makine de yıkıyorum tertemiz çokta güzel kokuyor
Nevinnn Deletedmom124 çamaşırlarla beraber sabunu rendeleyip suya koyuyosunuz dimi anladığım kadariyla
Gamm Duygucuk green clean aldım ben yıkadım hatta herşeyini bi sıkıntı yok şimdilik ama leke olmadığı için kıyafetlerde bilemiyorum ama herhangi bi kalıntı ya da bozulma olmadı giysilerde
Yesim1995 Duygucuk Omo sıvı baby aldım kokusu bebek kokusu gibi saf narin👼 lekelerde nasıl olur denemedim ama deneyenler memnun👍😊
sevval55 Duygucuk baby me aldım yıkadım camasırlarını simdilik leke olmadıgından bilmiyorum ama leke cıkarıcısıda var zaten. Tozlar tortu bırakıyor