Mervemm aynı kaderi paylaşıyoruz sizinle..1 yaşında kızımı kaybettim bende. 14 haftalık hamileyim 1 oğlum var ve cinsiyetin erkek olduğunu söyledi dr. İçim bir fena oldu önce yeni yeni sindirebiliyorum şükürler olsun ama nasipte yokmuş demek ki vardır Rabbimin bir bildiği... Allahım bu güzel duyguyu her isteyene yaşatsın inşallah🙏🏻