Merhabalar bende 35 haftalığım cok siddetli öksürük sorunu yaşıyorum. Ilac vermedi doktor kendi kendine gecmesini bekleyecekmişim çünkü ilaclar direk bebegi etkiliyor dedi. Bende bal ve zencefil karışımı toparlanmama yardımcı oldu. Öksürüğüm baya azaldi. Tabi bunun yaninda bol su ve c vitamini iceren meyveler yedim. Halen tam anlamiyla gecmedi ama her gecen gun daha iyi hissediyorum. Rabbim sifa versin insallah herkese 🤗