Syma95 Kizlar dun tetenoz asisi vuruldum dun cok agrim yoktu.bugun asiri agriyor kolum sisme kizariklik felan yok. Bu agriyi hafifletcek bisey varmidir :/
Minnakbebis Syma95 havluya buz sarıp uygulayin rahatlatır 1 2 güne kadar geçiyor. Benimde çok ağrımıştı ilk aşıysa daha çok ağrır
Deletedmom124 Syma95 yok canım birkaç güne geçer banyoda lifle ovabilirisn zonklar yeri bir iki gün uyutmaz geçmiş olsun
aslikls3 Syma95 buzla hafif ağrıyı azaltabilirsiniz bana iyi gelmişti ama 10 dk tuttum çok değil sonra biraz ara verip tekrar tuttum öyle baya rahatladı
Sesem 4. Günde anca geçer iğne vurulduğun gibi buz koymaya başlarsan hafif ağrı olur dedi ebe hanım bana fakat üşendim koymamıştım ben ağrıdı 4 gün
minikmelegim_ Of yaa ben de sabah ikinciyi vurulacağım. Ilki 3-4gun o kadar ağrimişti ki sacimi bile zor topluyordum kolum kalkmiyorduu :((
Hatice_mustafa Syma95 Canım kaç haftalık hamilesin . Geçmiş olsun . Ben 24+6 doktorum hiç bahsetmedi tetenoz olmadım ben . Merak ediyorum.
Vrlkdr Hatice_mustafa ilk doz 21. Haftada 2. Doz 1 ay sonrasında yapılıyor canım. Tetenoz önemli diye biliyorum. Aile hekimliğine gidip ücretsiz yaptırabiliyorsun yarın hemen git bence
Hatice_mustafa Vrlkdr Anladim canim doktorum bişey demiyor ki bana of. Ama ben 24 +6 dayim. Bi zararı olur mu ki dediginiz haftayı geçmişiz?
Gizemkara21 Hatice_mustafa Doktorunuz söylemiyor sağlık ocağına kayıt yaptığınız zaman o sizi 19. Haftadan sonra çağırıyor ilk doz için
SedaveSusam Hatice_mustafa bir sorun olmaz canım aile hekiminle konuş mutlaka yönlendirir o seni çok önemli bir aşı neden söylemedi acaba
minikmelegim_ Hatice_mustafa sağlık ocaginin haberi var mi sizin hamile olduğunuzdan 😆 hemen gidin bence
H-y-t Hatice_mustafa normalde kayıtlı olduğunuz sağlık ocağının sizi arayıp bilgilendirmesi gerekiyor. Yarın gidin hem kan ve idrar tahlili yaptırın hem tetanoz alışını bence. Bende Pazartesi günü ikinci aşıyı yaptırmaya gidecem tahlillerimi de yaptıracam. Tahlil isterken hba1c değerinize baktırın gizli şeker ile ilgili
Yasmncm Syma95 koluna bi bez koy uzerine de buz koy rahatlatıyor bayagı gecmiş olsun ben bi hafta uyuyamamıstım
Deriko Syma95 malesef canım yaa dayanman lazım bende uc gun cektım ustune on bes gunde tamamen gectı tavsıyem hareket ettır bol bol uc gunden sonra buz koymustum ben
Gizemkara21 Syma95 bende 4 gün önce yaptırdım. 4 gün boyunca ağrıdı sızladı kaldıramadım kolumu üzerine yatamadım, sanki kolumun ağırlığı 10 katına ulaşmış gibi kaldıramıyorum. Araştırdım aspirin alın diyor ama ben almadım çektim 4 gün