14 haftalık hamileyim. Doktorlar bebeğimin kalp atışları için düşük diyolar yani 120 civariymis sinirdaymis ikili tarama testim temiz çıkmıştı ama ona rağmen down sendromu da olabilir başka bir sorunda olabilir diyorlar ölümle de sonuclanabilirmis düzelebilirmişte kendimi çok kötü hissediyorum eşim de yok umreye gitti şimdi her ultrason girişim de ya kalbi durduğusa korkusuna giriyorum acaba var mi böyle başına birşey gelen düzelir mi ki çok üzülüyorum 😔😢