Haticee4734 canım 5 aylıkken şişmeye başladım 😔 defalarca kan verdim testler yapıldı tansiyonum normal,normal de beslendim ama ödemime çare bulamadılar. Ellerim kapanmıyordu parmaklarım dev gibi oldu.37+6yım hala şişim ama ilk zamanlara göre daha normal. hala biraz ayakta kalayım fil bacağı oluyor bacaklarım 🤷🏻♀️ Doktorum bazı bünyelerin ödeme elverişli olduğunu söyledi böyle doğurucam galiba🤷🏻♀️