son 2 gündür bebeğimin hareketleri beni çok rahatsız etmeye başladı..hareket ettiği zamanlar canım çok yanıyor , gelip kafasını veya poposunu karnıma dayıyor ve sürekli itekliyor..dayandığı yer yırtılacak gibi oluyor , sanki orayı yırtıp dıışarı çıkacak.. benim gibi olan varmı canım cok acıyor niye böle sizce