Ayperi86 Arkadaşlar folic iod verdi doktorum hamile kalamadım bi sorun var mı die gitmiştim adet öncesi gittiğim için sadece folik asit verdi adetin 2 veya 3. Günü gel hormon bakalım dedi bende aldım folik asiti 2 gündürde kullanıyorum karnımda şişlik gaz sancısı ve baş dönmesi oluştu bende sizce bırakmalımıyım ilacı yoksa böyle etkiler sizdede oldu mu
Hilaliko Ayperi86 Genelde gebelikten önce 3 Ay kullanılıyor bence gebelik düşüyorsanız bırakmayın derim
YummyMummie Ayperi86 hamilelikten önce 3-4 ay kullandım. Yan etkileri olup olmadığını doktora sorun. Gebelikten önce folik asit kullanımı önemli.
YummyMummie Ayperi86 hamilelikten önce 3-4 ay kullandım. Yan etkileri olup olmadığını doktora sorun. Gebelikten önce folik asit kullanımı önemli.
Snglasln YummyMummie bende yaklaşık bir aydır kullanıyorum adetin 12. Günü doktoruma gittim yumurtan kendiliğinden büyüyor dedi şimdi ise 4-5 gündür gögüs ağrısı çekiyorum dokunamıyorum iki gündür de sırtım felaket ağırıyor sizce belirti olabilir mi
Ayperi86 Adet 19 unda o zmna kadar kullanıp doktora gideyim o zmn sorarım teşekkürler cvplarınız için kızlar
Ayperi86 Mjgntnrkl anladım adetin 2. Günü gidene kadar içicem bakalım ne dicek doktor hakkımıda hayırlısı olsun
Ayperi86 Snglasln hamilelik belirtisi olabilir ama adet öncesi genelde göğsün ağrıyosa olmayabilirde benim genelde şişip ağrı yapar göğüslerim mesela o yüzden göğüs hassasiyetini hiç hamilelik olarak düşünmüyorum ama sizinki inşallah hamileliktir rabbim büyük gönlünüze göre versin 😊
YummyMummie Snglasln belirtiler kişiden kişiye değişiyo. Ve döllenme de aynı şekilde. Ben adet gecikmemden 4 gün sonra yaptığım idrar testi negatif çıkmıştı. 7. Gün pozitif çıktı. Ve benim belirti sayılır mı bilmiyorum kasıklarımda karnımda gaz sancısına benzer bi sancı vardı. Saniyelik giriyodu iki büklüm oluyodum. Onun dışında bende belirgin gögüs ağrısı olmadı. Kiminde göğüs ağrısı oluyo. En iyisi beklemek canım. Ben de hamile kalmadan önce belirtileri ezberlemiştim resmen ama hamile kaldığımda anlamadım bile.
Snglasln Ayperi86 sağolun ama daha önce hiç böyle ağrı olmuyordu ya adete bir iki gün kala hafif ağırırdı ama şimdi daha 10 gün var ondan şüphelendim
Blackkcat Ayperi86 içmen gerekiyor canım,bende folbiol içiyorum şimdilik hamilelik olursa bıraktırcak dr ve başka vericem dedi,bende o etkiler yok ama şişilik ve gaz yumurtlama döneminde ya da 1-2sonrasında oluyor,şu an bata kaç gününüz var