ebis canım ben yatakta dönünce ağrı oluyordu fazla önemsemedm normaldir dedim geliştirdim sonra bi sabah sağ kasık ağrısından yürüyemez oldum ama korkma herkesin vücudu farklı bende olan sende de var diye bişey yok kötü düşünme ki kötü olmasn. Bende de sertleşme oluyodu maalesef magnezyum verdi doktorum ama hala oluyo