selam kızlaar😌 ilk gebeliğim 16+6 yız. Karnımda bazen böyle hareketler hissediyorum. Ama gaz olduğu için mi öyle hareketmiş gibi hissediyorum yoksa bebiş mi hareket ediyor anlayamıyorum😂 malum ilk deneyim, acemilik. Ne zaman hissediyoruz bebeğimizi ve nasıl anlıyoruz ya 😅 allah nasip eder ise inşallah sağlıkla kucağıma alırım bebişimi. Buradaki bütün anneler ve anne adayları da öyle tabii🙏🏻 Şimdiden yorum yapanlara teşekkürler🧿