CiaoBella Harna benim de son 1 yazıyor ama hiç gelecek gibi değil sanki yav🤣 Kasılmalarım var çok sık ama ağrı sızı yok öyle aşırı bir baskı da yok alt tarafımda.. sen ne alemdesin canım?