Firdevssaim Bugun dörtlü teste avcilar murat kölük devlet hastanesine gittim boyle doktor görülmemiştir kesinlikle devlet hastanelerimzde cokkca iyi doktrlar var fakat boyleleri iyileride batiriyor bence.bana senin kilon zaten var balik yagini nie kullanyrsn sisirir seni kan ilaci kullan dedi ama gel gor nasil soyluyr sanki bende 100 kilonun üzerindeyim 75 kiloyum fazlam oldgnu biliyrm zaten bir hamileye bunu itice soylemek de ne kadar dogru onuda Bilmiyrm ve doktorum verdi dememe ragmen oyle uslubu cirkin beni terslediki yinede seslenmedim ve cinsiyet sordum yan yatyr dedi kac haftalik oldgmu soyletmedi dahi lafi agzmda koydu ve kendi doktrmla arada milyonlarca nasilda fark var dedim .Allahim kimseyi kimseye muhtac etmesn iyilerle karsilastirsin.akli olan o doktora gitmesin buda önerim size arkadaslar.
BurcuUur Firdevssaim ben 78 le hamile kaldım 86 oldum şu an 29. Hafta şaka mı bu adam zaten stresliyiz biraz insan güzel konuşur destek olur yazıklar olsun böyle doktorlara ve haram olsun bizden kazandıkları paralar
Nurarslan Firdevssaim hangi doktor o acaba? AYSE PINAR hanim mı?Ben NURHAN beye gidiyorum ve cook memnunum 32+4 olduk ilk gunden beri cok güzel ilgileniyor.cinsiyetimiz kız ve 13haftalık söyledi❤Fakat Ayse pınar ters bir doktor.nurhan beyden 25.haftamda randewu bulamadim kendisine gittim.acaba nedick diye cinsiyeti sordugumda pozisyon uygun deil görsem soylerdim falan deyip kaldirdı beni😄😄
Sonay Firdevssaim devlet hastanesinin her zamanki halli şaşırmadım iyi doktorlar da var Allah iyi insanlarla karşılaştır
Ladess Ah canım,hiç takma kafana Allaha havale et ,bir dr olarak daha balık yağının kilo yapmayacagını bilmiyor hiç takılma sen ,gönlünü ferah tut
Firdevssaim Ladess yok canm benm kafama taktgmdan deil umursadgm biri olsa takardim zatn suan benm dusuncem tek sey bebegim ne bozulan vucudum nede aldgm kilo yeterki o iyi olsn saglikli sihhatlide kilo denilen şey gelir gecer. ama nasil tuhafma gitti bende bir heves diorm bebegimi gorucem yine yok anacim gormeyi birak sinirle ciktim odadan ve zaten ilk iceri girer girmez anladim doktrn nasil biri oldgnu da iste ne bileyim yaa Allahim iyilerle karsilastrsn
Firdevssaim goncasln bahçelievler devlet hastanesinde yapılıyor fakat orada randvu alamazsn gibime gelyr.ozel ok meydani hastanesinde 76 tlye yapiyrlar ben ora gidicektim ikili test zamanimi gecmisim.ondam dortlu yaptryrm
Nurarslan goncasln ben 2li test 3lütest seker yuklemesi hepsini orda yaptirdim.sadece renkli ultrason yapmiyolar🤔Sonuclarimida yine Nurhan kahraman takip etti.
Caliskantug goncasln ben kanuni devlet hastanesinde yaptırdım canım dörtlü testimi ikili de yapılıyor ama haftasını kaçırmıştım
goncasln Firdevssaim hastane bulucaz diye zamanımız geçiyor randevuyu zor buldum zaten şimdide yapılmadığını öğreniyorum 😂 Valla özellere para bayılmaktan da sıkıldım
Firdevssaim goncasln walla guzelim yapicak bisi yok en uygun orasi devlet hastaneleride malum zaten sen birde bayrampasa devlet hastanesini ara sor ikili testi orada kolay oluyr randevu
Nurarslan goncasln bakirköy doktor sadi konuk hastanesinde de randevu bulmak cok kolay orasida hemn yapiyor test.arkadasimda orda yaptirdi.
goncasln Firdevssaim inşallah bulabilirim 😊 çok teşekkürler bu arada sizde kafanıza takmayın nolur şu halimizden ne anlar erkekler
Firdevssaim BurcuUur inan bana kiloyu hepimiz takariz ama bu adam oyle soyledi ya bir insan umursanirda dusundurur zerre umursamadim.bilmiyrm cikinca bi yarim saat şok oldum inanki tekrar bide sonuc icin gidicekmisim valla sonucu internetten ogrenrm en kotu ihtml hastnye gider ogrenrm kendine gitmem elimden geldikce.
goncasln MuratZeynepDiner bana çok uzak 😔 benim özel doktorum var ölçümü o yapacak sadece kan için arayıştayım
Firdevssaim Nurarslan Ali ozden canm doktor.inan oyle sinir bozucu hamd olsn Allaha devamli doktrm deil dusunyrm da benm o odadan guler yüzlemi cikmam lazimdi sinirli yuz ifadesylemi
Firdevssaim Nurarslan ciddmsn 😟 aradim hastaneyi yapmiyrz dedi bana.hatta benm arama sebebimde kendi doktrm yapiliyrmuki orda dedi aradim hastanede yapilmyr dedi
goncasln Nurarslan bende randevuyu nurhan beyden aldım sadece kan isteğinde bulunacak yapar mı diyosun?
Bsp Nurarslan merhabalar bende nurhan beye gidicem henüz yeni bir gebelik ikili ve üçlü testi murat kölükte yaptırabiliormuyuz acaba bilgi verirseniz çok sevinirim🌸
Nurarslan Firdevssaim ben simdi nurhan beyden kontrolden geldim ve dogum iznine ayrildigim icin o hastanede dogum olmadigi icin birdaha gorusmeyecegiz.helallik falan istedi gorusemeyiz diye hayirli dogumlar diledi.inanın agladim😣Bence birgunde nurhan beye randewu alin hic pisman olmicaksiniz💜