Prensannesii38 İyi aksamlar annısler Benım Son adet tarihim 25 Ekim 5+4 ken doktor keseyi göremedi normalmi betada 3235 di bu durumu yaşayan var mı endıselenıyorum
eminegelgec Prensannesii38 5+5 de bizimde görülmemişti kese iki hafta sonra gittik hem kese görüldü hem kalp ayışını dinledik içinizi rahat tutmaya çalışın😊
Prensannesii38 Gzmnr devlet hastanesıne gıttım kalabalıktı o yuzden yenıden gıdıcem ınsallah gorunur 🤲
Gzmnr Prensannesii38 canım benimde görünmemişti ama alttan bakınca gördü hemen keseyi.inşallah görürsün🙏