Kuzular merhaba. 26 haftalık olduk dün kanama geldi yurt dışında yaşıyorum. Hastaneye gittiğimizde hiç birşey yok normal deyip eve gönderdiler bebeği kontrol edin demesem ultrasonla hiç bakmayacaklardı bile idrardan kanamaya baktılar bişey yok deyip göndereceklerdi. İçimde şüphe var kanama hamileliğim hiçbir evresinde normal sayılamaz diye biliyorum ki ben 16. Haftadan bu yana Bebeğimin kasılmasından şikayetçiyim çok kasılıyor. İnşallah zamanında alırız kucağımıza🙏Ne yapacağımı bilmiyorum artık rabbimden başka sığınabilecegim biryer yok gerçekten keşke Türkiye’de olsaydım🙏🙏