Kızlar gidip baktırdım ben 1 buçuk cm açıklığım var idi doktor suyun normal sızma yok açılmamış dedi
ama vajina da mantar veya enfeksiyon var gibi görünüyor dedi fitil verdi 2 tane bunları kullan bu hafta doğum olmazsa cumartesi tekrar gel nst ye bağlıycam dedi bi sıkıntım yok ama şuan sancılarım da yok iyiyim nişan da gelmedi çünkü bekliyorum