Alin41 Başın gelem varmı acaba 6+2 bir doktorum tedirgin oldu diğerine gittim bu haftalarda bu kafana takacağın bişey değil diyor daha çok erken diyor 77 atış ama kafama takmadan edemiyorum😔😔
Gnl123 Alin41 Bence hala kucuk.Normal.Bən 6-7 haftamda gitdiğimde doktor kalp atisini dinletmedi.Küçuk dedi.3 ayimda gitddim daha sonra kalp atisi 150 ydi.Şu an 23+6 yiz.Kücük hala normal.Kafana takma bebişin çok iyi🥰🤗
Alin41 Gnl123 sağol canım içimi rahatlattığın için teşekkür ederim 2. Doktorumda aynısını dedi ama ben taktım bir kere eve gelince yine düşünmeye başladım