Skck91 Selam kızlar 36 +2deyim ikizim olduğu için 2 gün sonra sezeryana alınıcam ayaklarım şuana kadar hiç şişmedi ama bugün özellikle sağ ayakta aşırı bir şişme var başka hiç bi yerde yok.benim gibi aynı durumu yaşayan oldu mu
Skck91 Zade yürüme güçlüğüm hep var canım bebekler çok baskı yapıo. Şişen ayağım biraz daha kızarık gibi
Zade Skck91 Hemen Dr na bilgi ver canım .. Derin ven trombozu denilen damarda olan baskıdan kaynaklı dolaşımın azalmasına bağlı bir durum gelişmiş olabilir .. Ciddi bir durumdur . :/
Zade Skck91 Geçmiş olsun canım rica ederim . Muayne olduktan sonra haber verirsen sevinirim . Umarım kötü biley yoktur
Zade Skck91 Hayırlısı canım .. sen bütün hazırlıklarını tamamla bence bu evrede, belki sezaryen önerebilir Dr n tahlillere göre tabi :)
Ikiminnak 2 ayakta şişse sıkıntı değil ama tek olduğu için sıkıntı canım. Ya ortopedi ya kvc muhakkak muayene ol. Çok geçmiş olsun.