Hagag Her ne kadar sezeryanla doğurmak istemesemde mecburen sezeryan olacağım vajinal siğil yüzünden iyice yayıldı nasipse pazartesi 10 da oglusum kucağımda 🤩
Gizemabc Hagag hayırlı uğurlu olsun, sağlıkla gelsin. Ben de salı günü 17sinde doğuracağım inşallah🥰 siğil için herhangi bir tedavi gördünz mü?
Nefesmom Hagag sezeryani devlet hastaneleri istege bagli yapiyor mu acaba🤔? Normal dogum dediler ama cok korkuyorum sezeryan olmak istesem yaparlar mi bilmiyorum
Hagag Gizemabc doğumdan sonra görücem krem varmış onu önerdi doktorum geçmezse yakilcak rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Hagag Gizemabc doğumdan sonra görücem krem varmış onu önerdi doktorum geçmezse yakilcak rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gizemabc Esrtrkn gectigimiz ctesi sezaryen gunu aldik. O gun cok heyecanlandim, korktum aglamakliydim. Ama o gunden sonra tum rahatsizliklarim ataga gecti. Bir an once dogurup en azindan su hamilelikten kurtulmak istiyorum.
Hagag Gizemabc yatamiyorum bende düzgün eğilip kalkamıyorum bende doğurup artık bebeğimle ilgilenmek istiyorum
Esrtrkn Gizemabc aynen tam olarak hormonlarım çıldırdı korkuyorum ama çabuk geçsin istiyorum heyecanlıyım ama karnımda ki hareketlerini özlicem için üzülüyorum bazen ben ne yaşıyorum diye düşünmüyor değilim 😂😂
Hagag Nefesmom yapmiyolar acil bişey olmadikca malesef yani önce bı güzel süründü ruyolar sonra sezeryan arksima öle yaptilar beklettiler beklettiler içerde çocuk kakasını yapmış yemiş birde 10 gündür yoğun bakımda bebek bende korktum özelde yaptırıyorum doğumu
Nefesmom Hagag yaaa iste buyuk sıkıntı 😢bende ondan korkuyorum. Hadi hayirlisi hepimiz saglikla alalim kucagimiza