Mehtaponur hiç bi belirtim yoktu zaten çok sorunsuz bi hamilelik geçirdim ne mide bulantısı ne baş dönmesi hiç bişey yoktu 35. Haftada sabah uyandım kendimi çok yorgun hissediyorum dedim eşime kahvaltıya dışarı gidelim oda tamam dedi gittik gezdik geldik falan ben uzandım uyuduk erkenden 11 gibi bi agrı vardı ama sancı gibi değil acı gibi değil çok hafif sızı gibi her geldiğinde kalktım yürüdüm her geldiğinde saat 3 e geliyo du dedim hele bi sayıyım kaç dk da bi geliyo düzenli mi baktım 3 dk da bi geliyo ve düzenli öyle anladım doğum sancısı olduğunu zaten gittiğimde 8 cm açılmavardı sabah 10:27 de bebek yerleşmişti tam açıklık vardı sancım yoktu en yüksek 55 di suyumu patlattılar 10:35 de suyum patlatıldıktan 8 Dk sonra doğurdum