Zynp01 Adet 6 gün geçince idrar silik çıktı 8. Hün kan 34 çıktı düşük değil mi ? 2 gün sonra tekrar gidecem inş yükselir endişeliyim
brcaky Benimde öyleydi geç döllenme, 1 hafta daha bekleyip yine kan testi verin. Muhtemelen 2 haftalık hamilesiniz daha
Mutter Zynp01 2 gün sonra yaptırım 2 kat en kötü 1,5 kat yükselmeliymiş, endişe ilk öğrendiğin gün başlıyor bende şuan endişe yaşıyorum, ama iyi düşünmekte gerek 🙏🏻 İçini ferah tut
Nur6 Cananbaran bende bir hafta önce doktora gittim 0,36 çıktı yüzde yüz hamilesin yada değilsin diyemem git 10 gün sonra gel dedi.2 gün önce test yaptım negatif çıktı sence bnmde yükselir mi 😔
Zynp01 Deletedmom0093 canım adet 8 gün gecikti. Son adete göre 5+2 . Ama şöyle biz kotunuyorduk korunmadığımız tek bir gün vardı onda tutmuş sanıtım o da adetten 8 gün öncesi yani adlında bnce bebek 2 haftalıj
Deletedmom0093 Zynp01 Normal değerin o zaman,aynı anda hamile kalmış insanlarda bile değer çok büyük farklılıklar gösterir o yüzden kıyaslama yapma kimseyle,endişeye düşme. 🍀