yburc1 Merhaba kızlar aile hekimim yarın için çağırdı ve şeker yüklemesi yapılacak sanırım sizce yaptırmalımıyım 20+2 deyim bazen zararlı olduğunu duyuyorum ama karar veremedim ne yapsam acaba