Nur_arkn 32+4 haftalık Bebeğime sendromlu olma riski cok yüksek demişlerdi benim gbi bekleyen anneler varmı ne hissediyorsunuz 😔sabır ve sükunetle isyan etmeden bekliyorum😔
Vildan3006 Nur_arkn içini ferah tut bol bol dua et canım Rabbim sağlıklı Bi şekilde kucağına almayı nasip eder inşallah 🙏
gurcem Nur_arkn canım ınsallah evladın saglıklıdır.Rabbım evlatlarımıza hep sıfa versın.Oyle denılıp sonrasında cıkmayan cok bebek oluyor.Dua et Allah evladını sana bagıslasın ınsallah hersey guzel olacak.Rabbım gonlune gore versın ♥️
Nur_arkn Vildan3006 aminn inş nasıl bir hayat bekliyor beni bilmiyorum rabbim her ne verirse hayırlısını versin🦋kaldıramıcagımız yükleri vermesin hepimize hayırlı doğumlar nasip rtsin inş