Güzel anneler bugün başladı karnımda adet sancısı gibi sancım oldu sonra geçti onbeş yirmi dakika sonra tekrar geldi bu sefer belimin sol tarafından agri giriyor aynı adet olucakmışım gibi karnıma doğru bebişte çok hareketli ayrıca 26 haftalığım aceba ne oluyor bilgisi olan varmı