bebegimibekliyrm İlk düşükten sonra yaklaşık 1 buçuk sene kalamadım.. ikinci düşükten sonra (boş gebelikmiş) 2 regl gördüm tekrar kaldım, şuan 3.hamileyim inşallah bu sefer birşey olmaz 🤲🏻
Dorukunannesi95 bebegimibekliyrm folik asite devam et balim duzenli beslen stres en buyuk etken uzak dur insallah bisey olmaz
Dorukunannesi95 Yasemin66 1 ay sonra balım. Üstelik rahimim ters olmasına ragmen.(bu durum gebe kalmayı zorlaştıran bi etkenmis). Dusukten sonra 1 adet donemi bekledim gecti. Adetim bittikten sonra ilk denememizde hamile kaldim hamdolsun ama bunun icin bazi taktikler uyguladim bundan dolayi kolay oldu
bebegimibekliyrm Ünye Dorukunannesi95 inşallah canim folik asit Protestan oksapar corasprin de kullanıyorum..
Rainbow34 Merhaba, ben de 3 gün önce düşük yaptım. Bebeğim 6+3 haftalıktı. Kalbinin durduğunu öğrendiğim günün ertesi sabahı düşük gerçekleşti. Buradaki yorumları okuyunca o kadar mutlu oldum ki. Umarım kısa zamanda tekrar yaşatır Rabbim o duyguyu bana da. 🙏🏼
Tuce26 Yasemin66 canım ben 1 yıl ara verdim sonra istedim 6 ay ugrastım sonra kaldım ama psikolojikmen çökmediysen korkmadıysan eğer hemen hamile kalma sansı yüksek bizde bende esimde cok korktuydu ara verdik zaten doktorum 3 ay ara verdirmisti
Dorukunannesi95 Rainbow34 protein agirlikli beslendim ama o 1 ay boyunca tek öğünü bile atlamadim. Folik asiti düzenli olarak aliyordum. Eşim de benimle ayni besleniyordu protein agirlikli. Tibbi bi aciklamasi var mi bilmiyorum ama bi büyüğüm bana agir kaldirma sakın demisti karnini zorlayinca gebe kalmak da zorlaşırmış. Iliskiden sonra 10 dakika bekleme süresi sirtina çok ince bir yastik bunlari biliyorsundur zaten. Bide ovulasyon yumurtlama günü takibi. Benim tam yumurtlama gunumde afedersin sümüksü bi akinti gelmisti katiydi baya. Yumurta aki gibi ayni. O akintiyi görür görmez iliskide bulunduk ve o ay hamileydim
Rainbow34 Dorukunannesi95 ben de aldım ovülasyon testi adet sonrası başlayacağım nasipse. Bilgilerin için teşekkürler 🙏🏼
Nihanak Yasemin66 ben de 3 ay sonra gebe kaldim zaten 2 ay korunma vermisti doktorum. Eylulde dusuk yaptim. Aralik 25 son adet.tarihimdi ocakta gebe oldugumu ogrendim.