Ayse00 38de yaptı doktor ama 36 dan beri 3 gün sonra gel yapalım çatı muayenesi dedi dedi anca 38de yaptı ama şöyle düşünüyorum nstde bişi çıkmayınca erken doğumu tetiklemesin diye erteledi bence 38de yaptı artık köprüden önce son çıkış çünkü çatı musait değilse o hafta sezeryana alacaktı🙈