Ayshecann Kzlar 32.haftada calısır raporu alıp 37 haftaya kadr calısan anneler 32. Haftayı dolduruncamı rapor alıyoruz 32e girincemi bilginiz varmı
Gizemabc Ayshecann 32+0da alabilirsiniz ya da birkaç gün önce ya da sonra da alabilirsiniz, tabii doktorunuzun vermesine bağlı. Ben 32 çalışır raporunu 32+3te almıştım
Ellidortannee Bende bu konuda bişey sormak istiyorum ya.. çalışır raporu aldık diyelim 37+0 da mı işten ayrılıyoruz yoksa 38+0 da mı ??
Minica_Eylul 31+4 te pazartesi günün e denk geliyodu doktorum verdi ayrica çalışabilir raporunda ne zaman 37 'de iznini başlayacağı tahmini doğum tarihin yazıyor. Eğer o tarihe kadar dayanamayıp arada raporu bozdurmak için hafta kaybının olmaması için pazartesi mutlaka güncelleme yapmalısın raporunu dediler haftalık hesaptan dolayı yani hangi gün aldıysan o güne dikkat et. Buarada raporun basında iş gorememezlik raporu yazıyor icinde bilgilerde çalışabilir diye vurguluyor. Çok kafan karisiosa doktorun bilir ona söyle benim doktorum yürütüyor bu isleri ayrica alo 170 bu konu ile ilgili bilgi verio..
Metehanmoms 32+0da alıp 37+0da ayrılıyorz bende perşembe alcm inşAllah doktorum tam günnde almam gerektini yoksa sgkda problem oldunu söyledi tam günü gününe alıcam
Semiha89 Ne güzel 32+0 olanlar çalışmaya devam edebiliyor. Ben 12.haftamdayım acaba ben 32 haftasonrası devam edebilecekmiyim...
Yasebu 32+0 da çalışabilir yada çalışamaz raporunu veriyorsunuz. eğer çalışabilir raporu alıcaksanız o raporun üstünde zaten izne ayrılcağınız tarih yani tam 37+0 olacağınız gün yazıyor. Ektra bir belge vermeden 37+0da izne ayrıldım.