Kızlar merhaba acilen görüşlerinize ihtiyacım var dün geceden beri adet sancısı çekiyorum dayanılmaz şekilde bacaklarıma kadar hissediyorum ağrıyo sonra kasılmalar düzene girmeye başladı 3dkda bir 5 dkda bütün gece uyumadım bugün ögleden sonra azaldı ve şuan düzensiz şekilde devam ediyo doktorumu aramadım panik yapıp çünkü suyum yada nişanım gelmedi ama tedirgin oldum acaba yanlışmı yapıyorum sancıları evde çekmekle.aynı şeyleri yaşayanlar nasıl yol izlediniz acaba