Deletedmom00260 Sağlık ocağı ücretsiz veriyor diye duydum doğru mu? Ben sürekli eczanenden ücretli alıyorum . Bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Tugceyalin Deletedmom00260 bende ücretli alıyorum hemde 50 lira 70 lira. Devlet bütün ilaçları karşılamıyor malesef. Özellerin yazdığı ilaçlar biraz lüks. Omega 3 , kalsiyum magnezyum ilaçları çok pahalı.
zelis63 Deletedmom00260 canm bebeğin boyu kilosu iyiyse yemende düzenliyse ve sağlıklıysa kullanmasanda olur ben kullanmıyorm artk
Deletedmom00260 Tugceyalin Ben onların hiçbirini kullanmadım canım sadece folik asit ilk üç ay sonra d vitaminim çok düşüktü d vitamini verdi sonra da demir ilacı yazdı.
Oznur_yildiz zelis63 bende kullanmıyorum hamilelere dayatılan bu kadar vitamine anlam veremiyorum açıkcası bi demir ilacı kullanıyorum o da zorunlu ve uygun bir ilaç 🤷♀️
Deletedmom00260 Ponciginannesi_ Benim doktorum ne derse onu yapıyorum.30+6 olacağız, demir ilacı yazdı tekrar.
TwinsmomDA Ponciginannesi_ ben yurtdisindayim bana kullandırıyorlar multivitamin. Sadece 3. Ayda folik asiti bırakmamı söylediler
Deletedmom00260 Demir ilacı yazdı doktor zaten sadece folik asit d vitamini ve demir kullandım bugün tekrar demir ilacı yazdı bir arkadaştan duydum sağlık ocağı ücretsiz yazıyor ordan al dedi de emin olamadım burdan sorayım dedim
Deletedmom00260 H-y-t Bana da demir yazdı doktor, neye göre veriyor gidip istiyor muyuz aile hekimi mi yazıyor ayrıca ücretli mi?
H-y-t Deletedmom00260 kan değerlerinize göre değerlendirip veriyorlar vitaminleri hekimler. Benim doktorum d vit i önermedi mesela değerin gayet iyi gereksiz takviye yapmanın anlamı yok dedi. Sağlık ocağına gidip kendiniz de isteyebilirsiniz d vit ile Demir ilacını sağlık bakanlığı ücretsiz veriyor. Kadın doğum hekiminize sorun kullanmanızı uygun bulursa gidip sağlık ocağından alabilirsiniz