Bayanlar son adetim 25 mart ona göre hesap yapınca 37+1 oluyorum ama doktorum geç döllenme olmuş dedi 5 nisandan hesaplandı ozmaan da 35+4 oluyor 34 haftalık kontrolünde doktor 37 haftalık bebek boyu var dedi. Sezeryan olacak normalde 1 hafta sonra alınması gerekiyor adetime göre ama doktorum ocak 1de dedi sizce neye göre hesaplamalıyım ben