Bsrcydbs 5+5 iken hastaneye gittik sadece keseyi görebildik acaba 7+1 de duyar mıyız kalp atışını? Sizler ne zaman duydunuz?
Btm571 Bsrcydbs bende yeni 7.ci haftama girdim bugun doktor kontrolune gittim kese var ama bebek daha olusmamis dedi acaba normalmi..🙁
Busimss Bsrcydbs kesemizi 4+2 de görmüştük biz 5+6 da kalp atışını görmüştük ama dinletmemişti doktorumuz 7+3 te dinletti çok şükür canım
Btm571 Bsrcydbs bir hafta oncede gittim kese yeni olusmus dedi ama bebk olusmammis dedi haftaya tekrar gel dedi gittim bebek hala olusmamisti acaba neden .
Sevgilibocuk Bsrcydbs bende 7. Haftamda duymuştum inşallah sizde duyarsınız 🙏🏻😊 şu anda 8. haftamdayım perşembe kontrolüm var iple çekiyorum 🙈
Sevgilibocuk Busimss aynen bir de benim kesem bebeğe göre biraz büyükmüş haftasınla uyumlu değilmiş çok korkuyorum bu yüzden ilaç verdi kullanıyorum düşük tehlikesi yaratırmış rabbim sağ Salim almayı nasip etsin kucaklarımıza yavrularımızı 🙏🏻☺️
Busimss Btm571 bizde gittiğimiz de 7+2 ydi canım normaldir herslde bilemiyorum her gebelik farklı olur biliyorsun birşey diyemiyorum o yüzden. Ama doktorun olumsuz birşey demediyse herşry yolundadır Allah’ın izniyle içini ferah tut sen.