Ayperi86 canım hiç kistim olmadı her ay usgden bakıyor doktor,bu ay klomen verdi 11.günde 25mm oldu hızlı büyğdü yani o yüzden korkuyorum kiste dönüşür diye😊astım hastasıyım son 2ay öksürürük bırakmadı yakamı göğüs ağrım ondan olabilir,vuruyormuş çünkü göğüslere sırta,yanıldım o yüzden,ama regliden önce göğüslerimde değişiklik olmadığı için 3 hamileliğimde de göğüslerimden anlamıştım hamileliğimi,şu an ağrı yok çok şükür son 2ay yumurtlamadan regliye kadar vardı ağrılarım