Merhaba ara ara yazıyorum foruma. Kimyasal gebelik geçirdim daha önce iki defa.BAT 15 Aralık. Erken test yapmak istemediğim için gebelik testi almadım. Ama bugün içimdeki hisse engel olamayıp ovulasyon testi vardı elimde. Belirgin şekilde koyu çıktı. Böyle öğrenip hamile olduğunu öğrenen var mı ?