Btlkck K16O26 benim 7. Haftada başladı hastanede yatacak kadar kötü oldum doğuma kadar sürdü çok şükür doğum yaptım geçti
Yrnkrm K16O26 5 haftada başladı 13 haftada kesildi demeyelimde sadece sabah kusmaya başladım .aşırı kusmam olduğu için 4 gün maalesef hastanede kaldım 10 kg verdim 2 ayda ben maalesef kusmayan şanslı annelerden değilim
OlgaArslan K16O26 ilk bebeğimde hiç olmadı bulantım şimdi ikinciye hamileyim şuanlık yok ilerde olur mu bilemem
dentem61 K16O26 benim midem hiç bulanmadı desek yeridir bir iki kere tiksindim ama sonra düzeldim şükür 20+2 yiz sıkıntısız geçiyor
Btlkck K16O26 malesef evet 4. Ayıma kadar serumlarla hastanede yatmayla geçti 4. Aydan sonra zofer diye hap verdi doktorum onu içtim geçti doğum yapcağım sabah bile kustum inşallah sizin olmaz
Yrnkrm K16O26 maalesef 59 kiloda hamileliğimi öğrendim 4 haftalıkmış 49 kg düşmüştüm. Şuan 14+4üz 50 kiloyum 1 haftadır sadece sabahları kusuyorum
Nnur93 23.haftadayım birkaç kere nadir oldu ama bazen keşke biraz olsaydı bu kadar kilo almazdım demiyor değilim 😀
sndsk @K16O26 bir kere bile midem bulanmadı aksine iştahım o kadar iyiydi ki hala da öyle bin şükür 🙏🏼 17 haftalığız
hndgkct K16O26 benim çok nadir sabahları midem bulanıyordu oda aç karnınla ama hiç kusmam olmadı canım şanslı olduğumu söylüyor etrafımdakiler de 🤲😍☺️
Seyma_Eren K16O26 6. Haftada başladı 3 aya kadar sürdü, sabahtan akşama midem ağzımdaydı yemek temizlik falan yapamadım yatak odasından dışarı çıkmıyordum, şimdi 4 aylık hamileyim halen haftada 1-2 kere çıkarıyorum ama baya azaldı çok şükür
zcolak K16O26 39. Haftamı doldurmak üzereyim bir kere bile mide bulantım olmadı canım. Çok şükür rahat geçirdim inş herkesin hamileliği benim gibi geçer 🙏🏻
OlgaArslan zcolak peki kaç kilo aldınız ben boğazıma hakim olamıyorum da 😂 ilk hamileliğimde 28 kilo almıştım 😃
Epilasyon Benim ilk bebeğimi 3 aylıkken öğrendim ozamana kadar hiç hissetmemiştim hamile olduğumu ama şuan ikinci bebeğim olacak hafif hafif oluyor ama oda geçer