Merhaba arkadaşlar. 17 haftadayım gebeliğin başından beri karnımdan oxapar iğne yapıyorum. Karnımın sol tarafında iğne olduğum yerde deri altında beze gibi bişey oluştu. Üstünde de hafif bir morluk oluştu. Kadın doğum doktorum iğne kasa gelmiştir önemli değil geçer dedi. 15 gün geçti hiç o taraftan iğne yapmıyorum ama beze hiç küçülmedi morluk geçti ama beze hala duruyor önemli bişey olmasın bu? İğne yapanların hiç başına geldi mi? Başka bir doktora mo gitsem acaba bebeğe yakın diye korkmaya başladım