Hilaldurmazzz Merhaba güzel hamişler 🥰 Bişey sorucam kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz birde aç karnına mı yok karnına mı Ben aç karnına kullanamıyorum midemi bulandırıyor ve mecburen çıkarıyorum 10-15 dakika içinde malesef 🤦♀️🤰
Smnl Hilaldurmazzz ferplex içiyorum günde 2 tane aç karnı bi sabah uyanınca bir de yatmaya yakın. Bende de aşırı şişkinlik yapıyor 😔
Ezgice Hilaldurmazzz ben Ferrum kullanıyorum sabah akşam aç karnına benimde çok bulandırıyor ama mecbur içiyorum kanım çok düşük. Kan ilacı tok karnına kullanılmaz zaten canım şurup olarak sor doktoruna bence 🙏
Leyla9292 Hilaldurmazzz ben sağlık ocaginin değil doktorun yazdığı feremat diye kapsül şeklinde ac karina kullanıyorum çünkü hem doktorum hemde sağlık ocağında ki ebe ac karina kullanman gerekiyor dedi. Ben rahatsız olmuyorum