Mervezumra Momyorgun kafanizi cok oynatmayin bol su icin dogumdan cikinca ilk yurudukten sonra bol bol.yuruyun ve bol necsfe icin
Mjgntnrkl Momyorgun allah kolaylık versin umarım güzel bi doğumuz olur sağ salim alırsınız kucağınıza 🙏
Seda05 Momyorgun kafanızı çok oynatmayın. Doğumdan çıkınca bol su ve sade nescafe için gece 3 kere. Ve ilk yürüyüşten sonra bol bol yürüyün ne kadar çok yürürsen okadar çabuk toparlanırsın. Ve eğer pis kan aksın diye karnına bastırırlarsa sakın kasma kendini ozaman daha fazla acın olur çünkü ben ilk bastırdıklarında kasmadım ikincisinde kastım kendimi hem ağrım oldu hem soğuk soğuk terledim gözlerim karardı. Ve bebeğin uyurken sende uyu. Ne kadar dinlenirsen okadar iyi.
gurcem Burdakı yorumlardan dolayı basımı hıc oynatmadım hep ameliyat esnasında yukarı baktım.Sonuc , Basım cok sukur agrımadı.Demek gercekten ıse yarıyormuş🤩