Aysinulu valla canım baya araştırdım baktım gereksiz. Yani Allah korusun mesela bu testler anne karnında cocukta bir sıkıntı varsa ilk müdahale için yapılıyor ama coğu tanıdık doktorum, 2li ve 3 lü lerde bu müdahalenin olamıycağı ama detaylıda birşeye rast gelirlerse ozaman müdahale edilebiliniceğini söyleyip yaptırma dediler. BEnde boşa ücret ödemek istemedik acıkcası. Çünkü özel hastameye gidiyorum zart zurt bir sürü şey talep ediyorlar. Her ay ultrosonada girmiyorum 2 ayda bir gidiyorum o kadar. Cok şükü Rabbim herkese nasip etsin gayet sağlıklı bebeğimiz. Cok üstüne düşseydim kesin birsey cıkardı. Pimpirikli bir huyum vardı. Cocuğun olunca bu huyumdanda vazgectim. Sakınan göze çöp batar diye boşuna dememiş büyüklerimiz.