Fadime12 Sabahtan beri azar azar su gbi akıntım var yalnız adet başlangıçı gbi lekeyle birlikte acaba doğum belirtisi mi 😔🙏🏻
Blackcloud Fadime12 Nişanınla beraber gelmiş olabilir, ihmale gelmez su sızıntısıysa, bebek için sıkıntı yaratabilir doktora görünmelisin.
Fadime12 gurcem gittiğim doktorum 1 buçuk saat uzaklıkta ben ilçedeyim ilk buradaki hastaneye mi gitsem o zman
EbruIrmakAhmet Fadime12 nişan ve suyun geliyo o zaman kuzum senin oda bu saatlerde bu şikayetle gitti yatışını yaptılar ertesi gün Doğum yaptı suyu sızdığı için eve salmadı doktoru
Rbs111 Fadime12 emin olmanın zamanı değil canım ya da işi şansa bırakma bebeğin enfeksiyon kapabilir gitmen lazım hala beklemen hata
Mjgntnrkl Fadime12 ditek git hastaneye bi tanıdıgın öle oldu suyu geliyomus megersem hemen ara doktorunu git hastaneye
Fadime12 Mjgntnrkl doktorla görüştüm sancın sıklaşırsa oradaki devlete git o duruma göre bakar gönderir dedi ilk doğum olduğu için öyle hemen olmaz dedi
Esmaemenova Fadime12 suyun geldiyse doktora git canim ama herşey normalse sancilarini evde çek derim ben inan evin gibisi yok rahat oluyor hemde istediğin gibi yatip kalkiyorsun hastane psikolojik olarak etkiliyor kasiyor insani
Fadime12 Gitmedim kızlar doktora suyum gelmiyor normal akıntıymış o ama bugün nişan denen akıntı daha çok geldi öğleden sonra doktora gideceğim
busrasahinn Fadime12 bende nişanla heleni akıntı sanmıştım sabah hastaneye gittigimde suyumun sizdigini öğrenmiştim canım dikkatli ol rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah