Bayanlar merhaba 👋👋 tecrübelilerin yorumlarını bekliyorum.
Bugun itibariyle 31 haftalık olduk :) Ama 1 kaç gundür ozellikle aksam üstleri karnım taş gibi oluyor kas katı kesiliyor ole oldugu zaman bebegimin agırlıgını tamamıyla hissedip bu sefer hiç yürüyemiyorum hareketinide hissetmeyip sadece baskıyi hissediyorum aradan 4.5 saat sonra yumusamaya basliyor ozamanda hareketlerini hissetmeye basliyorum muayeneye 1 hafta var gitmeme aklima sizler geliyorsunuz hemen . Buradan cok seyler ogrendim ve dahada ogrenecegim sagolun.