Sebosss haklısın 🙈 hâlâ evdeyim sanci arasi yarim saatti biraz uyumusum bi saat once kalktim agridan duramadim.simdi dakika tutuyorumda 8 dk da bir dk lik ağrım var hâlâ gitmedim. Kendimi kötü hissetmiyorum ya böyle doğum sancisi mi olur hani çok kötü oluyordu gidince suniyi basacaklar diye korkuyorum kendi sancimi çok sevdim arada geliyor tatlı tatlı valla gidelim hastaneye diyemiyorum