5 dakikada bir sancım oldu hastaneye gittim açılma bir parmak bike zoraki dediler yatırmadılar 3 gün çektim bugün kesildi sancılar ama aşırı mide yanması safra azıma gelmesi oluyor çatımda da sanki bebek çıkacakmış gibi baskı oluyor ama sancı mancı yok içimde kalacak diye korkmaya başladım 😄 birde sen daha doğurmadınmı telefonları sayesinde deliricem ne yapsam sancım başlar