Bihem ben orda doğum yapıcaktım eşimin işi dolayısıyla şuan başka bi yerdeyim. O hastane de doğum iyi ama kuzenim yaptı çünkü odaları filan tek kişilikti. Sıkıntı sadece randevularda aşırı yoğunluktan doktor çok ilgilenemiyo yoksa doğum katı gayet iyi gittim gördüm temizdi